beruntung kah aku?

04.13 Edit This 5 Comments »

erm bestnyer sumer da de psangan masing-masing..cuma ana je yang tak ada..malangnya.. tetiba kawan baik ana pun tegur.." tak baik awak cakap camtu,sebaiknya awak rasa beruntung sebab awak pernah zina hati..tengokla sahabat-sahabat lain meskipun pada zahirnya tidak hampiri zina tapi tak dapat lari daripada zina hati.. dan zina itu banyak cabangnya..zina hati,zina mata,zina tangan dan lain-lain..

tetiba ana terfikir.. alangkah beruntungnya aku..moga-moga dapat aku istiqamah dengan apa yang aku istiqamah.. zaman dah berubah dunia dah maju.. bukan senang nak istiaqamah dalam sesuatu perkara pada zaman sekarang..doakan ana yea..takut jugak..iman lemah nauzubillah..moga-moga kita semua selalu dalam rahmat Allah selalu.. ilalliqa' wassalam~

5 komentar:

ibrahim mengatakan...

Mmg indah jika ada berpasangan.. mmg telah dijadikan manusia itu mempunyai pasangannya masing2.. saya bukan la baik sangat.. saya pun bercouple..saya xpernah kata couple ni baik. saya tahu benda ni salah.. setiap benda ada baik buruknyer.. tapi banyak yang buruk dari kebaikan..
cinta 2 anugerah Allah paling berharga..
Allah suruh kita cinta pada semua mahkluk..

nurul_marina mengatakan...

memg betul tetapi diusia muda nie tidak sesuai berpsangan..

PrinCeSS mengatakan...

elokla kalau x bercouple lagi..

i'allah satu hari nanti akan tiba masanya utk membina masjid..

p u l a s a r i mengatakan...

salam...

hummm teruskan x berpasangan ok, sebab Islam itu indah, banyak lagi cara utk kita brpasangan dgn cara yg betul...

Verifikasi Kata: hfwqa (tak tau ape mksdnye)

nurul_marina mengatakan...

hummm teruskan x berpasangan ok

erm silap fhm nie huhu..
mksud ana xla smpai mati xdek psngan..
maksud ana shbt2 yg lain sma umur ngn ana n bwh umr dr ana ramai yg bercouple x berlandasankan islam,erm?de bercouple dlm islam?hukhuk