berkelah bersama keluarga..

00.07 Edit This 1 Comment »
seminggu yang lepas ana dan keluarga berkelah di air terjun kertih.. sekarang baru sempat upload picture yang diambil..tak banyak pun ambik picture..seronok sangat main air..time ana pergi pun tak ramai orang sebab hanya sekolah ana je yang cuti..tapi yang paling bestnye dapat tangkap ikan dan udang..walaupun tak banyak..

ma ana berkebolehah menangkap udang sebab time kecik-kecik dulu ma ana selalu tangkap udang hehe..tak sangka pulak..dah la udang yang berjaya ma ana tangkap boleh tahan besarnya..tapi hanya dua ekor je huhu..ana pulak join adik-adik ana tangkap ikan..

besar ikan yang berjaya ditangkap besar ikan bilis hehehe..kami bertolak pagi dan sampai dekat sana hampir pukul 12 lebih..dan siap-siap berkemas untuk balik pukul 3 lebih..yang bestnye dalam perjalanan sempat cuci mata tengok dusun-dusun banyak betul durian..tapi tak beli pun sebab takut berbau dalam kereta erk..dan kalau ada rezki kami sekeluarga akan bercuti di camaron hingland sebelum puasa atau selepas puasa..bestnyer..kla sampai sini je yang dapat ana kongsikan.. ilalliqa' wassalam~


hasil tangkapan hehe

ma sibuk berkemas untuk balik
nurul syazwani

nurul marina :p
ahmad afiq mizan
sejuk n jernih air
lesen pun xdek haha

1 komentar:

PrinCeSS mengatakan...

lamenye x berkelah kat air terjun..
'besar'nye ikan tu..:P